Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Rólam, nekem...

2013. június 13. - Carlota

Hozzám írták, nekem írták, rólam írták. Ők akiknek köszönhetem létemet. 

Apukámtól: 2013.06.13 

Fénylő Nap köszöntött azon a hajnalon.
Megjöttél! A Világ már várt, nagyon.
Keletről bíbor Remény nevetett,
Egymás kezét fogtuk: Isten velünk volt! Szeretett! 

Nagypapámtól: Ballagásomra 

Májusi
útravaló tarisznyába
Sacinak ballagása alkalmából 2013. május 5-
Látod Saci, így múlik az idő!
Még csak  most volt, hogy  itt totyogtál,
Ujjaink közt morzsoltuk a napok apró
kavicsait: játékkövek és bölcsességek.
Ugye tudod a titkot: a kö bölcsessége:
a keménysége, semmi más!
Mire megnőttél megtanultad,
csak az a tiéd, mit magad szerzel meg
Tarisznyádban legyen ott a kő,
a mindig józan megfontolás
Mindig gondolj a tegnapra is
Akkor nem lesz döntésed hamis.
Az élet keresztutak állandó találkozása,
Te döntesz merre haladsz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr175360168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása