Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ösztönlény

2014. október 20. - Carlota

Kedves Olvasók!

Az élet tele van korlátokkal és szabályokkal. Sokszor nyögjük nehéz kötelességein terhét, vagy állunk értetlenül olyan szabályok előtt, melyek nem segítik életünket, csupán nehezítik azt. A szabályok és törvények manapság úgy ivódtak bele az emberi elmébe mint egy negatív dolog, melyből a legtöbb ember számára az a cél, hogy kibújjon.

Én sem szeretem a túlzott korlátozást. Ha értelmetlen szabályrendszerekbe ütközöm minden erőmmel azon vagyok, hogy találjak egy kiskaput a magam számára, egy kibúvót, hogy nem kell nekem ezt a törvényt betartanom. Nem kell, hiszen nincs értelme, s különben is lázadni milyen szuper dolog!

Kedves Olvasók! 

Találtam egy új világot! Ebben a világban nincsenek törvények és szabályok. Nincs visszafogás, a korlátod csupán annyi amennyi a saját fantáziád és merészséged. Nincsenek bűnök, s mivel soha nem vagy bűnös, soha nem kell bocsánatot kérned. Csak te vagy, s azok az ösztönök, melyeket nem félsz megmutatni ennek a világnak. De ugyan miért is félnél?! Hiszen itt nincs ítélet. Csak te vagy, s az amit te akarsz...

Jártam ebben a világban. Megkérdőjelezel mindent, ami számodra eddig fontos volt. Azokat az alap korlátokat, melyek az addigi életedet jelentették, s olyan dolgokat próbálsz ki, melyekről álmodban sem gondoltad volna, hogy megtörténhetnek veled. Ismerkedem önmagammal ebben a világban: Azzal, hogy én, Carlota, milyen ember vagyok a lelkem legmélyén. Mik azok az ösztönök, amelyek vezérelnek engem, s mik azok a korlátok, amelyek akkor is visszahúznak amikor semmi más nem (mellesleg nagyon helyesen!)

Milyen az emberi ösztön? Milyen az, amikor a körülöttem élőkben nincs kontroll? 

Néha jó... időnként rádöbbensz, hogy mennyi csodálatos ember lapul a hétköznapok szürkesége mögött, mikor meglátod ebben a világban. Csodálatosak, mert még ösztöneikben is emberiek, a legkontrolltvesztett pillanatokban is kedvesek, segítőkészek, és szeretni valóak. Ilyenkor rájövök, megérte megismerni ezt a világot.

S hogy máskor milyen? 

Félelmetes!

Szeretnek, majd gyűlölnek. Az egyik pillanatban csókolnak, a következőben ütnek. Nincs szabály, nincs ami visszafogjon, szóval semmi másra nem koncentrálsz csak arra te mit akarsz, te mire vágysz csak abban a pillanatban. Erről szól ez a világ, a pillanatokról. Semmi nem tart tovább egy momentumnál, s nem is várhatsz többet egy pillanatnál. Nem számít, hogy megkérték-e a kezed, vagy éppen leütöttek egy sörösüveggel, esetleg megcsókoltak, vagy éppen szerelmet vallottak neked. Az akkor igazi volt. Akkor.

Mert hazudtam, egy szabály mégis van: Ami ebben a világban történik, az ebben is marad.

Ha nem tartod be ezt a szabályt, gyenge vagy, s a ez a hely megrág, majd kiköp. De ha tudod, hogy kezeld a ezt a világot, minden ösztönödet valóra válthatod. Mint mondtam, csak a merészséged, s a képzeleted szab határt. 

 


 

Party lányok nem sebesülnek meg
Nem éreznek semmit, mikor tanulok már
Lenyomom, elnyomom

Én vagyok az egy - engem hívsz egy jó kalandért
Felrobban a mobilom, csöngetnek az ajtómon
Érzem a szerelmet, érzem a szerelmet

1,2,3 1,2,3 ital
1,2,3 1,2,3 ital
1,2,3 1,2,3 ital

Visszahajítom őket, míg el nem számolom

Himbálódzni fogok a csillárról, a csillárról
Úgy élek majd, mintha a holnap nem létezne
Mintha nem létezne
Úgy repülök majd, mint egy madár át az éjszakán, érzem könnyeim, ahogy felszáradnak
Himbálódzni fogok a csillárról, a csillárról

És belekapaszkodom a drága életbe, nem nézek majd le, nem nyitom ki szemeim
Tele tartom poharam a reggeli fényig, mert csak ma estig tartok ki
Segíts, kitartok a drága életért, nem nézek le, nem nyitom ki szemem
Tele tartom poharam a reggeli fényig, mert csak a ma estéért tartok ki

Felkelt a nap, szét vagyok esve
Ki kell mennem, el kell rohannom ez elől
Itt jön a szégyen,

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr236797861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.10.30. 22:54:50

"Ah, íme, itt van, mit régtől kerestem,
Itt vígadunk kedéllyel, fesztelen.
Ez a döbörgés és e vad kacaj,
E bacchanális tűz felgerjedése,
Mely minden arcra rózsa-árt idéz,
Mint dőre képzet a nyomor fölé,
Hát nem dicső ez?"

Malkav 2014.11.02. 22:45:19

Ejj, de rég írtál, végre van életjel! :D

A témához... hát mindenképp érdekes. És egyben ijesztő is nem egyszer amikor felszínre törnek az elfojtott "ösztönök". Személy szerint félek tőlük (volt alkalom, hogy robbantak, akkor mindig szégyeltem utólag és azóta is). Az a baj ezekkel a teljes szabadságot ígérő hajlamokkal, hogy nem igazak. Az ember valójában nem (is) olyan, mint amilyen ezekben a bizonyos pillanatokban.
süti beállítások módosítása