Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Christmas is coming

2011. december 21. - Carlota

 Kedves Olvasók!

Winter is coming, azaz mégsem, az már itt van, sokkal inkább a karácsony közeleg. Izgalmas, nem? A vacsora előkészítése, az ajándékozás, s a legfontosabb, a lelkünk ünnaplőbe öltöztetése. Szó mi szó, ez a legnehezebb része a dolognak, s talán sokszor ezért is marad el. Nem titok, én ilyenkor Jézus Krisztus világrajövetelét ünneplem. Nehéz ezt illendően megünnepelni. Ajándékozunk, kifejezzük szeretetünket egymás iránt, köszönetet mondunk ezáltal értük is. Igen, én a szeretteimmel ünneplem a karácsonyt. Hálát adok nekik és ezzel közvetve hálát adok értük, így aztán mindennek szupernek kell lennie, hiszen nemcsak nekik adom, hanem értük is. S itt nehéz megtalálni az egyensúlyt, hiszen nagy különbség van a szeretet kifejezése és a megszállott ajándékvásárlás között. Sokan kidőlnek, szoronganak, s feszültek ilyenkor. Pedig ajándék ide vagy oda, esetleg sehova, ez egy csodálatos ünnep, bárhogyan ünnepeljük gyönyörű marad, ha szeretnénk, hogy az legyen. 

Számomra ilyenkor minden gyönyörű, bárhogy is odaégett a vacsora esetleg eldőlt a fa, mert VELÜK vagyok, RÁJUK gondolok. 

Kedves Ismerőseim! 

Nagyon boldog karácsonyt kívánok nektek! Köszönöm nektek ez éveben kapott sok jót és rosszat is. Meglepetéseket és csalódásokat, hiszen mind-mind sokat formált rajtam. Még a legparányibb dolog is. Köszönöm nektek, hogy egy ideig vagy akár most is részesei vagytok az életemnek. Rengeteg dologgal hozzájárultok. 

 

Kedves Barátaim! 

Ti akiket most nem emelek külön ki, köszönök mindent. Hálás vagyok a barátságotokért, a megértő szavakért, s az együtt töltött kemény percekért, nagy élményekért. Sokat jelentettek mindezek számomra, azt hiszem ezekért érdemes élni. Nagyon sokkal tartozom nektek, nagyon szerencsés ember vagyok, hogy magam mellett tudhatom a támogatásotokat. Remélem tudjátok ti is hasonlóképp számíthattok rám is. Nektek is nagyon boldog karácsonyt kívánok!

 

S köszönöm nektek:

Mogyeee-Mert, ahogy egy idézettel fogalmaztál: " A barátok azok akik táplálják egymás reményét. Nekik egyformán kedves a másik álma."

Eszti-Mert egy olyan embert találtam meg benned, akit már régóta kerestem.

Juci-Mert csak szólnom kellett, s ott voltál.

Angi-Mert az ezeréves barátság soha nem vész el.

Xinaf-Mert nagyon is számíthatok rád, drága őrangyalom:) (S persze magasra tetted a mércét, bár ezt csak mi értjük;))

Alister-Mert nélküled több szempontből sem zárnám ilyen szépen ezt az évet.

 

Kedves Családom!

Köszönöm azt a sok szeretetet amit kapok tőletek. Néha nem mindig értjük meg egymást, néha túl messze vagyunk egymástól, de mégis összetartozunk. Köszönöm nektek, hogy számítatok rátok, hogy néha rákoppintotok az orromra, ha letérnék a helyes útról vagy csak szimplán támogattok, esetleg néha hagytok kibontakozni. Nélkületek sehol nem tartanék. Szeretlek titeket! Nektek is csodaszép karácsonyi ünnepeket!  

 

Itt csak 2 embert emelnék ki:  

Kedves Édesanyám! Tudom néha nehéz együtt. Nem mindig értjük egymást, sok idegtépő percünk van. Tudom, néha talán nem is tudod, de ettől függetlenül tudom, hogy szeretsz, s gondolom néha nem sejted, de én is téged. Igazán:)

 

Kedves Édesapám! Nagyon messzire sodort minket az élet egymástól ebben az évben. De tudnod kell, sokat gondolok rád, s rengetegszer belőled merítek erőt. Bármi van, te mindig tárt karokkal vársz, s ez megnyugtat. A nehéz helyzetekben pedig elgondolokodom vajon mit tanácsolna az én bölcs édesapám. Külön helyed van az én kis szívemben, s nagyon hiányzol. 

 

S legvégül: 

 

Szerelmem! 

7 hónapja, hogy az élet, talán nem is véletlenül;), de összehozott minket. Bár  rengeteg súrlódásban volt részünk, s sok dologban most sem értünk egyet, de azt hiszem ebben a 7 hónapban neked köszönhettem a legtöbbet. Olyan erőt adtál, amiről már azt hittem végleg elveszett. Visszadtad szép lassan a mosolyt az arcomra, s láss csodát mostmár újra tudok nevetni.:) Köszönöm azt a sok csodát amit kaptam tőled. Szeretlek. Bár ezért csúnyán fogsz nézni, de boldog karácsonyt!:)

Kedves Olvasók! Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok!

   

 


A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr53479858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2011.12.21. 20:40:42

Mindig, minden helyzetben :) az idézetnél jobban nem tudom kifejezni... Áldott karácsonyt neked is!

Carlota 2011.12.21. 21:42:51

Csodás idézet, és valóban, mindig minden helyzetben. Nagyon igaz ránk:)

FarkasAgmand 2012.01.04. 11:53:01

Kicsikém!
Mit mondjak?
Vénségemre megkönnyeztem...

Carlota 2012.01.04. 18:56:33

@FarkasAgmand: Drága Apukám! Ez mindent elmond :)
süti beállítások módosítása