Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Budapest TV-A misztikumok világa

2012. november 11. - Carlota

forrás:https://www.fakultativ.com/videomania.html 

Érdemes ránézni az oldalra is!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr254902413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2012.11.13. 23:53:56

Vigyázz, Carlota! Fogalmad sincs, milyen erőkkel állsz szemben...

(off: békésen kattingatok, gondoltam, bekukkantok hozzád is, betölti az oldalt, az első reakcióm: EZ A BLOG RÓZSASZÍN.)

Carlota 2012.11.14. 21:49:40

@Mogyee: Hát igen, veszélyes, Gyurcsók ott volt a történelem lgnagyobb eseményein. Nem is tudjuk mivel állunk szemben.

(Csodálkozom, hogy te vagy az első és egyetlen aki szóvátette a stílusváltás, de már valami másra vágytam, és nagyon tetszett a kép amit felülre kiraktam, ez pedig illet hozzá. De nem marad ez így, csak kellene némi számítógépes ismeret, hogy hozzáhegesszem azt a sablont amit terveztem. Bár azért azt gondolom nem lett szörnyű a blog. Legalábbis nekem tetszik.)

Malkav 2012.11.16. 11:19:55

Gyurcsókkal ne kezdjetek ki! Mint kiderült a videóból, ő a Kwisatz Haderach. Csak egyvalakinek van esélye egy eposzba illő igazi, nagybetű Végső Ütközetben ellene és ő nem más, mint... (dobpergés) ... ő nem más, mint... (a homlokotokon verejték gyöngyözik, a dobpergés egyre gyorsabb és idegesítőbb)... mint... (végül dobpergés drámai vége, cintányér csattan) BLANKA! XD

(Egyébként észrevettem a rózsaszínt, bár magam részéről is furcsa, hogy nem szökött a szemöldököm a hajzatom mögé az első döbbenettől. Talán azért is, mert nem volt első döbbenet. :D)

Carlota 2012.11.18. 23:41:20

@Malkav: Hát ezen most szakadtam... :DDD De azért óvatosan az ilyen beszéddel, nehogy a Sötét Nagyúr megszimatolja miről írunk! (Ami persze lehetetlen, hiszen ez egy nyilvános blog :D)

(Nah, azért mostmár váltottam, gondolom ezt mindenki gyomra szívesebben fogadja be. Bár nekem az előző is tetszett. De értékelem, hogy nem volt első rácsodálkozásod, szóval annyira nem találhattad rémesnek:))

Malkav 2012.11.19. 17:13:17

@Carlota:
Ha Ő, Akit Nem Nevezünk Nevén (Mert Meggörbíti Magunk Körül Is A Teret És Megjósolja Milyen Spirituálanatómiai Gondunk Van) netán felfigyelne ránk (ami katasztrófa lenne), akkor a Fényességes Bíborban Született Blanka talán kegyeskedik megmenteni minket. :D Ebben az esetben baj nem lehet. XD
A mostani design viszont meglepett, de ilyesmi reakciót váltott ki:
cl.jroo.me/z3/b/U/_/d/a.baa-One-very-Happy-Dog.jpg
:D

Carlota 2012.11.19. 18:00:08

@Malkav: Hát reméljük a legjobbakat, de biztosak, remélem tudod, nem lehetünk a dolgunkban. Először is el kell pusztítanunk Sándort, A Budapest Tv vezetőjét, s csak aztán állhatunk ellen Netuddkinek. Nehéz, de nemes ügy! :D

(Na örülök, hogy elnyerte a tetszésedet:))
süti beállítások módosítása