Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Plüssmackó

2012. február 25. - Carlota

 Kedves Olvasók! 

Hát végre nyilvánosságra került! Persze én gyerekkoromban is tudtam. Érzetem, hogy a plüssmacim vigyáz rám éjszaka! Ezért alszunk/aludtunk velük. Na persze, ahogy kezdtem nagyobb lenni, ez már furán hangzott a többiek előtt. De most végre egy portálon rátaláltam erre a képre! Ugye rátok is így vigyáz/vigyázott éjszaka?:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr494203782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.02.29. 16:44:15

Nekem tetszett :) Bár érdekelne, ki volt a művész :)

Malkav 2012.03.03. 17:28:29

Nekem nem volt plüssmacim... de volt fakardom! :D Bár (pont) azzal sosem aludtam.

Carlota 2012.03.04. 22:58:59

@Xinaf: Nem tudom ki a művész, de szenzációsaz illető. Én kisgyerekként tényleg ezt éreztem.:)
@Malkav: Jó, de akinek van fakardja, az nem fél, mert tudja, hogy ha jönne a szörnyeteg csak előkapja és megvédi magát! :D Mi gyönge halandók rá voltunk szorulva Bátor Bajtársunkra. De le a kalappal előttük is, hisz még élünk!:P
süti beállítások módosítása