Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Egy kis humor:)

2012. október 15. - Carlota

Kedves Olvasók! 

Vannak napok( nem is kevés) amikor fásultan, életkedvtelenül állok mindenhez. Ilyen alkalmakra gyűjtöttem össze a kedvenc elmés idézeteimet amelyek a legrosszabb napokon is meg tudnak mosolyogtatni. Gondoltam leírom most Nektek is, hátha ti is így lesztek ezzel, így közeledvén egyre inkább a sáros, hideg, esős október végéhez, novemberhez. Jó szórakozást! :) 

Remek dolog pszichiáternél lenni. Egy teljes órán át csak magamról beszélek. Egy kicsit olyan, mintha a randin én lennék a pasi.

A derűlátó és a borúlátó egyformán hasznos tagja a társadalomnak. A derűlátó feltalálja a repülőgépet, a borúlátó meg az ejtőernyőt.

Milyen színű a tükör?

Miért utáljunk valakit a bőrszíne miatt, mikor ennél sokkal jobb okokat is találhatunk az utálatra?

A május a természet bocsánatkérése a február miatt.

Ha az öröklődés jön szóba, a tizenévesek szülei mindig egymásra gondolnak.

Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?

Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába.

Pénzért nem lehet boldogságot venni, de ahhoz azért hozzásegít, hogy a legjobb helyeken hajszoljuk.

Az adócsalás az egyetlen szellemi tevékenység, ami némi hasznot hoz.

A kormány az a testület, ami mindig megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja.

Nincsen semmi, ami igazságosabban van elosztva az emberek között, mint a józan ész; mert mindenki azt hiszi, jutott neki belőle.

A fény azt hiszi, gyorsabb mindennél, de téved. Mindegy, milyen sebesen száguld a fény, mindig azt fogja találni a végén, hogy a sötétség ért oda elsőnek és rá vár.

Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.

Az unatkozó ember elsősorban önmagát unja, és milyen igaza van!

A híresség egy olyan személy, aki egész életében keményen dolgozik azért, hogy ismert legyen, utána pedig fekete napszemüveg mögé bújik, hogy ne ismerjék fel.

A dohányzásról pofonegyszerű leszokni. Én magam is legalább százszor megtettem.

A Mikulás azért olyan vidám, mert tudja, hol laknak a rossz kislányok.

A férfiak és a nők legalább egy dologban egyetértenek: nem bíznak a nőkben.

Mentes vagyok minden előítélettől. Egyformán utálok mindenkit.

A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.

Pár évvel ezelőtt megjelent egy remek könyv, amely néhány tucat tökéletesen üres lapot tartalmazott. Ez volt a címe: Amit a férfiak a nőkről tudnak.

Ha fogytán a levegőd, annál inkább ne mutasd jelét a légszomjnak. Fulladj meg elegánsan!

Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta.

Honnan tudhatod, hogy öregszel? Az orvosodnak azt mondod, hiszen még nem haltál meg, erre elkezd vitatkozni veled.

A buddhisták szerint mindig visszatérünk, magasabb vagy alacsonyabb szinten, attól függően, hogyan éltünk. Látod, engem itt veszítenek el. Úgy értem, mit kell tennie egy csigának, hogy feljebb lépjen a ranglétrán? Húzzon egy tök egyenes nyálkacsíkot?

Egy év terápia után a pszichiáterem azt mondta nekem: "Lehet, hogy az élet mégse való mindenkinek."

Híresnek lenni azért jó, mert ha untatod az embereket, azt hiszik, a hiba bennük van.

Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a földön: emberek és magyarok.

Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem?

Az élet olyan, mint a motor. Be kell rúgni, másként nem megy.

Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.

Mindenkinek hinnie kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egyet.

Nem azért vagyok vegetáriánus, mert szeretem az állatokat. Azért vagyok az, mert utálom a növényeket.

Nagyot változott a világ: régen a lányok úgy főztek, mint az anyjuk, ma meg úgy isznak, mint az apjuk.

Egyszer egy tucat barátomnak küldtem egy e-mailt ezzel az üzenettel:-Menekülj, mindent lelepleztek! -Mindannyian azonnal eltüntek.

Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

Négyéves koromban azt mondtam anyámnak, hogyha felnövök, rockzenész akarok lenni. Azt mondta, a kettő együtt nem megy.

Egy ateista, aki kereszttel hessegeti a vámpírokat, igazán szánalmas látvány.

Az írókat is felvettem a megbízhatatlanok listájára. Csak kitalálják a dolgokat.

Földön kívüli intelligencia? Először a Földön találjunk valamit!

A kivétel erősíti a szabályt - ha a szabályból kiveszel valamit

Az influenza gyógyulásának ideje gyógyszerrel egy hét, gyógyszer nélkül hét nap

Némelyik embertársunkat könyv alakban kéne tartani, hogy időnként átlapozhassuk bizonyos fejezeteit.

A nők többet gondolkodnak azon, hogy min gondolkodnak a férfiak, mint amennyit a pasik egyáltalán gondolkodnak.  

Természetesen ezen idézetek nem az alapján vannak kigyűjtve, hogy mi illik rám, esetleg a környezetemre. Így bárminemű egyezés a valósággal a véletlen műve, és kéretik nem komolyan venni. További idézeteket pedig a citatum.hu-n találhattok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr684850825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2012.10.15. 23:54:39

Sáros? Hideg...? Esős?! Ugyanabban az országban élünk? :D

Amúgy jópofa lett, jó volt olvasni :)

P.s: "Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta." Hajajajajaj, de illik valakire :D

Carlota 2012.10.16. 21:24:12

Nézd csak meg a mai napot, én előrelátó voltam:P

Mint írtam, bárminemű egyezés a valósággal a véletlen műve:P

Ha már így szóba került, és ez kire illik?:"Ha fogytán a levegőd, annál inkább ne mutasd jelét a légszomjnak. Fulladj meg elegánsan!":P
süti beállítások módosítása