Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Túl a világvégén

2013. január 02. - Carlota

Kedves Olvasók!

Túléltük a világvégét.

Szinte látom, hogy most olvasóim többsége halkan felszisszen. Már megint a világvége? S pont tőlem? Hát... igen. Mert nem a hagyományos értelemben vett világvégéről beszélek. Sokkal inkább arról, hogy számomra, sőt sokunk számára vége lett egy világnak. 2012-vel egy korszak lezárult, ha más nem, az én életemben biztosan.

Nehéz beszélni erről az évről úgy, hogy ne legyen túl személyes. Rengeteg pozitív tapasztalattal és csodálatos élménnyel gazdagodtam. Emellett azonban kijutott a családi és a magánéletemben is válságokból. Hol kisebbek, hol jóval nagyobbak voltak. Mégis mosolyogva zárom ezt az évet. Persze írhatnám azt is, hogy legalább azért mert túléltük. De (hál' Istennek) nemcsak erre gondolok. Bizonyos barátságaim megerősödtek, részem volt egy csodálatos párkapcsolatban, komolyodtam is egy keveset, s talán, lassan-lassan kezdek valamiféle jó útra rátérni. 

Levontam néhány tanulságot is ebből az évből. Megpróbálok nem ítélkezni az emberek felett. Én sem vagyok különb. Igyekszem kitartó és szorgalmas lenni a következő évben, ugyanis szükségem lesz rá. S mindenekelőtt, nem felejetek el szeretni, őszintén tiszta szívből, s ezt a szeretetet fogom keresni a többi emberben is. Igen, azt hiszem az év legfontosabb tanulsága ez, minden jó és rossz, jog és kötelesség mellet erről nem megfeledkezni. Szeretni. 

Megtanultam azt is, hogy minden ember, a maga kis világával egy önálló kis csoda. A lelke legmélyén mindegyikükben rengeteg borzalommal teli őszinte jóság lakozik, talán így tudnám a leginkább megfogalmazni. Kezdem visszakapni az emberi jóságba vetett hitem, s ami még fontosabb, aminek ezt köszönhetem, hogy kezdem visszakapni az Istenbe vetett hitem is. Sőt, nem vesztettem én el, sokkal inkább magamat vesztettem el. A lelkem legmélyén van egy csöndes kis boldogság emiatt, hogy ezek az érzések visszajöttek, 

Az évem utolsó napjáról írnék még, mert kicsit olyan volt mint maga az évem. Valahogy mindig sikerült elveszni a részletekben. Volt egy találkám ami nem úgy sikerült ahogy vártam, s egy szilveszterem is ugyanígy, bár pozitív értelemben.  Hihetetlen rossz kedvvel indultam neki az éjszakának, ám amint észbe kaptam ott ültem Mogyee és (hát jobb szó híján) barátai körében, beszélgettünk, nevettünk és azt vettem észre jól érzem magam, mondhatni boldog vagyok. Bár először találkoztam velük, s akkor is csak pár órát, de máris nagyon a szívemhez nőtt ez a kis csapat. Volt köztük olyan aki nagyon megnevetetett, volt olyan aki csupa szív volt hozzám, s volt olyan is aki meglepően elgondolkodtatott. Nagyon jólesett, hogy számomra úgy tűnt, szinte máris befogadtak. Ha véletlen Mogyee blogjáról idetévedne valaki, innen is köszönöm, hogy segítettek elfelejteni az egész napi és évi gondjaimat. És neked is köszönöm Mogyee, hogy elvittél. :) 

Szóval egy csodálatos újév kezdésben volt részem, s ez sok erőt is adott 2013 elkezdéséhez. Ez az év más lesz. Másnak kell lennie. Ez egy nagyszerű év lesz. Ha a Jóisten is így akarja :) 

Kedves Olvasók!

Bár klisés, de mégis, egészségben, boldogságban és sikerekben gazdag új évet kívánok nektek! 

 

Itt vagyok

Itt vagyok – igen én,
nincs más hely, ahol otthon lehetnék,
én vagyok - csak te és én,
s az álmunk teljesül ma még.

Ez egy új út – új élet,
mit a szívünknek dobogása éltet,
itt vagy végre – rád oly régen,
olyan régen várok,
én vagyok.

Én és te – elindulunk
és közösen járjuk be majd utunk,
már mindig itt – és nem kell más,
így nem lesz többé új állomás.

Ez egy új út - …

Ez én vagyok – igen én,
nincs más hely, ahol otthon lehetnék,
én vagyok – csak te és én,
s az álmunk teljesül ma még.

Ez egy új út - …

Ez egy új út - …

(Én vagyok – ülj mellém!,
és az egész világ lett így enyém,
én vagyok itt - (már) örökké,
nem állhat semmi kettőnk közé
ez én vagyok – igen én vagyok… 
Bár tudom, a dalnak van egy magyar változata is, mégis az angol nyersfordítás jobban kifejezi, amit gondolok, amiről írtam, így ezt illesztettem ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr584990686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása