Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

A válasz az, hogy talán, de végleges.

2011. október 17. - Carlota

 Nehéz elkezdeni. Lépten-nyomon visszafordulna az ember. Hogy miért? Mert félelmetes, hogy mostantól meg akarom osztani a gondolataimat. Felmerül a kérdés, vajon jól teszem? Mégis valami idevonzott a gép elé, s szeretem hinni azt, hogy minden okkal történik:) 

Miért kezdek blogolni? Bogarat ültettek a fülembe. Nem egy barátom blogol,s bizony néha-néha előfordult (az utóbbi időben egyre gyakrabban) ,hogy milyen szívesen osztanám meg én is egyik vagy másik gondolatomat, élményemet. Hiszen ahogy észrevettem, nekem az mindig segít. Hiszem, hogy olykor-olykor ti is tudtok majd. 

Szeretek írni. Megnyugtató. Elmerül az ember a gondolataiban, s órákon keresztül fel sem tud ébredni. Valóban, olyan mint egy éber-álom, s nem tudom, hogy vagytok vele kedves Olvasók, de én szeretek álmodni, álmodozni, ábrándozni. Tinédzserkori sajátosság:) 

Szóval döntöttem, elkezdek blogolni. Tartós lesz-e? A válasz az, hogy talán, de végleges:)Valahol el kell kezdeni. Elkezdem keresni az utam. Itt is.:)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr383310427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2011.10.19. 03:00:02

Carlota (nekem maradsz csak Charlotte7 ;)) a blogolók között... vártam már, mikor jön el ez a pillanat =) Isten hozott!

Mogyee 2011.10.19. 03:01:20

Carlota (nekem maradsz azért Charlotte7 ;)) a bloggerek között... vártam már, hogy mikor jön ez a pillanat =) Isten hozott!

Carlota 2011.10.20. 20:04:12

Úgy érzem sokaknak az maradok:D Egyébként köszönöm:)
süti beállítások módosítása