Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Something is missing...

2011. november 02. - Carlota

 Kedves Olvasók! 

Valami hiányzik. Valami hiányzik belőlem, vagy mellőlem. Nem tudom, hogy mi az, azt sem hogy hol találhatom meg, de borzasztóan hiányzik.  

Üresnek érzem magam. Öregnek, fáradtnak és megtörtnek lelkileg, pedig csak 17éves vagyok. Ráadásul mindenem megvan! Van egy csodálatos párom, nagyszerű barátaim, úgy néz ki, most még jól tanulok. Semmi okom nincs az ürességre. Nevetnem, kacagnom kellene, s talán kacagok is, de nem teljes szívből... 

Elhagytam valamit. Eddig megvolt, és most elhagytam... 

De mi az? S hol találom? Ti tudjátok kedves Olvasók? Ha igen, akkor kérlek segítsetek...

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr393347913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.11.03. 19:51:06

Ferapont atya egyike volt a 3 meggyilkolt szerzetesnek, akiket 1993-ban végzett ki egy sátánista. Az ő mondása volt: "Ahol nincs templom - nincs élet." Mikor voltál utoljára templomban, kedves? Még mindig biztosan állítod, hogy az ember egymaga, belső imában is fenn tudja tartani Istennel a kapcsolatot?

Charlotte7 2011.11.03. 20:57:03

Jajj, drága Xinaf... Már régen nem vagyok biztos semmiben.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.11.04. 20:41:13

@Charlotte7:
Én viszont igen. Ha nem jársz Istentiszteletre, ez csak rosszabb lesz!

Mogyee 2011.11.06. 01:58:54

Én is tudni vélem... nagyon jellegzetes ez az üresség, amit leírtál. Egyet kell értenem Xinaffal. Próbálj meg elmenni Istentiszteletre. De ne a suliba, annak ott szinte semmi értelme... teljes,rendesen elvégzett evangélikus Istentiszteletre, akár OH-n, akár itt.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2011.11.23. 23:23:28

Erre mondtam valamit a múltkor, ha nem is azt, amit Xinaf mester és Mogyee. Emlékszel még?

Carlota 2011.11.24. 21:16:08

@Alister: Igen, igen, emlékszem. És használt:)
süti beállítások módosítása