Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Best of Gyalog Galopp

2012. február 02. - Carlota

 

 Kedves Olvasók! 

Kell magyaráznom a címet? Szerencsés esetben mindenki ismeri a Monthy Python társulat egyik legjobban sikerült filmjét a Gyalog Galoppot, amely eredeti fordításban a Monthy Python and the Holy Gral (Monthy Python és a Szent Kehely) névre hallgat. Mogyeeeval idéztük fel kedvenc jeleneteinket és úgy gondoltam nektek is megmutatom mivel is töltöttük mi a kémia órát Szerdán:D

Mestermű. Nem egyszerűen angol humor, mert amellet, hogy rengeteg faviccet és helyzetkomikumot tartalmaz, fellelhető benne egy bizonyos intellektuális humor, amit én kifejezetten kedvelek. Csak néhány részletet mutatnék most be kedvenc részeimből.:) 

I."Boszorkány!" 

 

II."Ne áltasd magad asszony. Diktatúra ez a javából!" 

 

III."A vész láttán ahogy tudott, farkát behúzva elfutott"

 

 

IV. "Mennyi egy töketlen fecske maximális repülési sebessége? " 

  

V. " A fekete lovag mindig győz!" 

 

És végül, de nem utolsó sorban: 

VI. "Hű, de jól vagyok, hű, de jól vagyok, hű, de..." 

 

 

 És ami ezt a bejegyzést elindította: 

 

 

Hát, nekem ez a top 6 jelenet, de kíváncsi lennék a ti listátokra is kedves Olvasók! Szóval írjátok, írjatok, írjatok! Erről beszélni kell:P 

Jut eszembe, nem akar valaki esetleg egy kis Monthy Python maratont tartani Gyalog Galoppal és Brian életével? :D

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr714054907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2012.02.06. 18:11:47

Nem rossz, nem rossz, de nekem hiányzik a sorból a nyúlszörny és a szent kézigránát esete... hogy a szívinfarktust kapott rajzolót ne is említsem ;) na és persze a lovagok, akik azt mondják: NI! (ez már csak azért is bekerülhetett volna, hiszen ennek hatására indult be az egész beszélgetés...) :D

Carlota 2012.02.09. 21:15:53

Igazad van, bár így a listát már egy kicsit soknak találtam. De a lovagok akik azt mondják Ni-t pótlom:)
süti beállítások módosítása