Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Ezer meg Ezer éve Keresem az Utam...

Megoldás a családon belüli erőszakra: szüljenek 3-4 gyereket

2012. szeptember 16. - Carlota

Kedves Olvasók! 

Nem szoktam politizálni, alapvetően úgy gondolom nincs sok értelme. Persze az szomorú, hogy 18 éves vagyok és így gondolkodok a politikáról. 

De ez felháborított: http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/fideszes-a-nok-elleni-erozakrol-tobbet-kene-szulni-36797/ 

No persze a pillanatnyi tényállás itt tart: http://hirek.msn.mainap.hu/itthon/csaladon-beluli-eroszak-fordulat-a-fideszben-36946/ 

Azért alapvetően úgy gondolom, hogyha egy ember nekiáll verni a feleségét vagy a gyerekeit akkor nem igazán fogja az érdekelni, hogy több gyereke van. Ebből látszik, hogy drága politikusunknak fogalma nincs arról, mit jelent a családon belüli erőszak. Több gyerek több megbecsülés? Mégis honnan szopta ki ezt a megállapítást? A családon belüli bántalmazások nagy többsége nem azért indul ki, mert nincs elég gyerek a háznál. Gyakran túl sok is van, ugyanis 2012-ben Magyarországon elég nehéz megélni. Persze azon nehogy véletlenül is elgondolkodjunk, hogy miből fogja eltartani az a család azt a 3-4 gyereket. Az az ember aki bántalmazza a feleségét és a gyerekeit nem becsüli meg őket. Legyenek azok akár százan. Felháborító, hogy a kormánypártból volt képes valaki ilyet kijelenteni. Felháborító, mert ezzel kitűnik, nem tud semmit a témáról, és nem is érdekli. 

Véleményeket kérlek osszátok meg kommentben. Kíváncsi vagyok, hogy csak nekem durrant-e így el az agyam ettől. 

 

Félre értés ne essék, nem támogatom a dohányzást, de úgy gondolom a családon belüli erőszak kissé súlyosabb dolog, mint a dohányzás.

A bejegyzés trackback címe:

https://carlota.blog.hu/api/trackback/id/tr214779958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.09.17. 21:47:52

Lehet, én vagyok a rosszmájú, de szerintem a képen nem hagyományos cigi van, hanem egy marihuánát akartak ábrázolni... de akkor mondjuk tényleg szarul csinálták.
Nem is számít igazából, a családon belüli erőszak nagyon nehéz kérdés, mert ugye büntetni kéne. De azt meg nem kéne hagyni, hogy egy veszekedés után az egyik fél feljelenthesse a másikat, kamu okokkal. (Elesett, és feljelenti a férjét, hogy ellökte, és sérülése lett belőle, stb.)
Viszont, aki már bántalmazza a feleségét, az jó eséllyel odacsapna a gyereknek is. A fideszes faszfej nyilatkozata, hogy inkább szüljenek, azt jelenti: "A nők kussoljanak, és szüljenek, tudják hol a helyük, és akkor nem kapnak egy sallert." Ezt persze civilizált ember nem fogadja el, ahogy a fieszes képviselők nagy része sem.
Mindenesetre, aki a problémáját erőszakkal orvosolja, azt X év letöltendő közmunkára ítélném valami messzi helyen, legalább valami hasznot nyújt, a munkadíját pedig elutalnám a bántalmazottnak.

Carlota 2012.09.17. 22:32:57

@Xinaf: Na látod, ez nekem eszembe sem jutott, én jóhiszeműen csak a sima dohányzásra gondoltam. Mert ugye most lettek kitiltva például a kocsmákból, közterületekről. Én naiv:P
Persze, szó se róla ez a téma borzasztóan nehéz kérdés, hisz ahogy te is mondtad, nagyon könnyen átfordulhat. De pontosan ezért is gondolom, hogy a tárgyalását nem hajnali 3órára kéne tenni, s nem is nagyon kéne hagyni ilyen embereket felszólalni.
Kicsit utánakutakodtam ennek a Vargának, s képzeld sajnos orosházi. Meg is kérdeztem róla a nagyszüleimet, s mélységes szégyennel a hangjukban mesélték ennek az úrnak a történetét. Hát erről nem is írnék itt, mindenesetre a kormánynak nem igazán szabadna hagyni, hogy ilyen ember közéjük keveredjen, ő meg nem igazán szólalhat meg a nőkkel kapcsolatban.

Carlota 2012.09.17. 22:33:36

A bűntetésötletedet pedig kifejezetten jónak találom.
süti beállítások módosítása